Blog
Reklamační paušál pro CK: efektivní řešení zákaznických reklamací s právní podporou od Holubová advokáti
Na poslední chvíli zrušený let, nevyhovující ubytování, nespokojenost s průvodcem nebo dokonce vážné zranění? Reklamace a stížnosti jsou vaše noční můra? Ano, k zájezdům to sice patří, ale my je umíme vyřešit rychle a efektivně s právním přesahem a nyní i za rozumnou cenu v rámci reklamačního paušálu.
Proč reklamační paušál?
Proč tápat, co odpovíte klientovi, když stačí rychlá konzultace s týmem Holubová advokáti a hned víte, co máte dělat, nebo komunikaci převezmeme za Vás.
Řešení reklamace advokátem zbaví cestovku starostí. Platit za takové řešení v klasické hodinové sazbě se ale může prodražit. Díky našim dlouholetým zkušenostem se nám podařilo zařídit se organizačně a technologicky tak, abychom pro Vás reklamace mohli řešit profesionálně a za rozumnou cenu v rámci dlouhodobé spolupráce ve formě paušálu. Nabízíme hned dvě varianty:
Varianta A: 4 600 Kč měsíčně plus DPH na 6 měsíců
- Při spolupráci na dobu 6 měsíců cena zahrnuje 3 hodiny naší práce na řešení reklamací, stížností a dalších akutních problémů vzniklých před zahájením zájezdu, v jeho průběhu, nebo po jeho skončení.
Varianta B: 4 600 Kč měsíčně plus DPH na 12 měsíců
- Při spolupráci na 12 měsíců můžete dané 3 hodiny využít navíc i k revizi a přípravě smluv B2B či B2C.
Ze zkušenosti víme, že jednoduchou reklamaci odbavíme cca za hodinu, telefonní dotaz je obvykle na 10-30 minut, ale pro komplexní vyřešení komplikované reklamace jsou potřeba i tři hodiny.
Za co nás klienti chválí
Naši klienti si na nás cení přátelské svižné komunikace a profesionality. Nejsme advokáti s naškrobenými bílými límečky, protože takoví se pro cestovní ruch nehodí. Nemusíte se bát napsat nám nebo zavolat s jakýmkoli dotazem. Pro klienty často řešíme dopady overbookingu, jejich klienty, co nesouhlasí s úpravou programu, na poslední chvíli zrušený let, pozdní příjezdy, reklamace pokojů, stravy nebo nespokojenost s průvodcem, nezvladatelného nebo covidového klienta. Máme za sebou několik pokažených autobusů, klienta zájezdu se zlomenou nohou na skluzavce, seniora, co se ztratil ve městě, nebo utonutí. Přes dvanáct let praxe v oboru nám umožnilo nasbírat nesčetné zkušenosti. Do naší práce navíc promítáme nejen požadavky dané ze zákona, ale i existující soudní rozhodnutí nebo obvyklou praxi České obchodní inspekce. Nás (nepříjemné) vyřizování reklamací Vašich klientů baví!
Pracujte s jedničkami v cestovním právu. Neváhejte nám napsat o více detailů.
Další články:
Kdo odpovídá za bezpečí v horách – sami, s přáteli, nebo pod vedením profesionála?
Když se vydáme do hor, vždy na sebe bereme určité riziko, ale právní odpovědnost za následky případných nehod se výrazně liší podle toho, zda do hor jdeme sami, s přáteli, nebo pod vedením profesionála. Pokud se rozhodneme pro komerční... → pokračovat
Jasper Brinkman
Jasper Brinkman
„Po ničivém požáru hotelu v Praze nás zastupovala advokátní kancelář Holubová advokáti pod vedením advokátky Kláry Dvořákové. Mezi poškozenými bylo hodně členů naší početné rodiny. Advokátka se skvěle orientovala ve složitých mezinárodních zákonech o pojištění i odškodnění a hájila naše práva.
Rád bych ocenil velké úsilí, které musela kancelář vynaložit, aby za mimořádně obtížných okolností dovedla náš případ k úspěšnému odškodnění.
“
Stewards, paní Eva
Stewards, paní Eva
„Návštěva u dcery v Londýně obrátila paní Evě život vzhůru nohama. Na přechod vkročila podle svých slov na zelenou, ale srazilo ji auto. Následovala dlouhá léčba. Ač je paní Eva velmi statečná, zlomeniny v oblasti pánve, s tím spojená omezení a bolestivost jí patrně zůstanou až do konce života. K tomu se přidává pravidelná bolest hlavy a poruchy soustředění.
Paní Eva se na nás obrátila prostřednictvím organizace, která jí přechodně pomáhala zvládat těžkou životní situaci. V té době byla bez prostředků, pouze na doplatcích do životního minima. Pomoct jsme jí mohli díky tomu, že se specializujeme na náhradu škody a zároveň máme kontakty na prověřené kolegy v zahraničí.
Na tomto případu jsme spolupracovali s britskou advokátní kanceláří Stewarts. Advokátky Klára Dvořáková a Rebecca Huxford pomohly paní Evě s dokumentací celého případu, s vysvětlením jejích možností i s tím, jaké jsou rozdíly mezi českým a britským systémem úhrady zdravotní péče nebo sociálních dávek.
V řádu pár měsíců se díky profesionální spolupráci mezi oběmi kancelářemi podařilo dosáhnout nabídky odškodnění od pojišťovny ve výši zhruba sedmi milionů korun. Toto vyrovnání klientka přijala, protože nechtěla věc podávat k soudu v Británii.
Klientce jsme následně pomohli i se souvisejícími daňovými otázkami, přičemž jsme oslovili poradenskou daňovou kancelář auditone, která zajistila i podání daňového přiznání, neboť náhrada ušlého příjmu podléhá dani, na rozdíl od většiny náhrad za újmu na zdraví.
Podle slov paní Evy pro ni zatím nikdo tolik neudělal.
To, že jsme mohli pomoct paní Evě, dává naší práci smysl a přináší nám velkou radost a jsme velmi rádi, že i díky našemu dlouholetému aktivnímu působení v mezinárodní profesní organizaci PEOPIL můžeme na takových případech spolupracovat.
“