Blog
Ušetřili jsme klientce 700 000 Kč vynaložených na zdravotní péči
Klientka je onkologickou pacientkou a nutně potřebovala léčbu, která obecně není hrazená z veřejného zdravotního pojištění. Nemocnice léčbu proto klientce poskytla, klientka si ji ale musela uhradit ze svého. Následně klientka žádala svou zdravotní pojišťovnu o tzv. zpětnou úhradu, protože podle názoru nemocnice šlo o výjimečný případ, při kterém klientka měla nárok na mimořádnou úhradu péče jinak nehrazené z veřejného zdravotního pojištění. Zdravotní pojišťovna odmítla klientkou uhrazenou péči proplatit. Převzali jsme zastoupení klientky a v podaném odvolání se nám podařilo pojišťovně vysvětlit, že poskytnutá léčba byla jediná možná a její poskytnutí nesneslo odkladu. Nemocnice proto nyní klientce přijaté finanční prostředky vrátí a bude si je moci vykázat k úhradě zdravotní pojišťovně.
Další články:
Neoprávněné podnikání v cestovním ruchu: co je za něj považováno?
Asociace cestovních kanceláří České republiky („ACK“) vytvořila nového vzdělávacího průvodce pro podnikatele s názvem „(Ne)oprávněné podnikání“, který stručně vysvětluje nejpalčivější problémy v oblasti cestovního ruchu. ...
→ pokračovat